ASUNTOMESSUT SEINÄJOELLA 2016 -PÄÄTÖSTILAISUUS

Tervetuloa Asuntomessut Seinäjoella -päätöstilaisuuteen torstaina 17.11.2016 klo 9–11.30. Tilaisuus pidetään Seinäjoen Apila-kirjaston lukuportaikossa .

Tilaisuuden teemana on hyvä asuminen ja tilaisuudessa järjestetään paneelikeskustelu ”Mistä hyvä asuminen koostuu?”. Asiasta keskustelevat ARAn ylijohtaja Hannu Rossilahti , maisema-arkkitehti Tommi Heinonen , viestinnän ammattilainen Päivi Karvinen sekä viime kesän Asuntomessuille oman kodin rakentanut rakennusalan yrittäjä Mikael Muurimäki . Paneelikeskustelun juontaa, Kalajoen loma-asuntomessuprojektinkin luotsannut, Laura Ruohola . Päätöstilaisuuden lopuksi julkistetaan Seinäjoen Asuntomessujen Paras talo, paras piha ja paras sisustus -äänestysten tulokset. Tilaisuuden alussa kuulemme kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäeltä ja Osuuskunta Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Harri Tuomaalalta , kuinka Asuntomessut Seinäjoella oikein sujuivat.

Tilaisuuteen on mahdollisuus osallistua sekä paikan päällä Seinäjoen kirjastossa että verkossa osoitteessa http://luovatehdas.fi/streamfhd.html . Panelisteille voi lähettää kysymyksiä lähetyksen aikana sivulla olevan chat-toiminnon kautta tai tekstiviestillä numeroon 040 703 8163.

Keskusteluun on mahdollisuus osallistua sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #hyväasuminen. Seuraamme verkkokeskustelua tilaisuuden ajan ja poimimme asiaan sopivia kysymyksiä panelisteillemme pohdittaviksi.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittaudu mukaan torstaihin 10.11.2016 klo 15 mennessä sähköpostitse: asuntomessut@seinajoki.fi

Päätöstilaisuuden ohjelma ja aikataulu:

9.00 Tervetuloa
Leena Honkajuuri, tiedottaja, Osuuskunta Suomen Asuntomessut

9.05 Asuntomessut Seinäjoella 2016 -loppukatsaus

Seinäjoen kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki ja Osuuskunta Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Harri Tuomaala

9.30–11.00 Paneelikeskustelu "Mitä on hyvä asuminen?"

Juontaa Laura Ruohola

Panelisteina:

•   Hannu Rossilahti, ylijohtaja, ARA
  •   Tommi Heinonen, maisema-arkkitehti, VSU maisema-arkkitehdit Oy
  •   Päivi Karvinen, viestintäasiantuntija, Huvikummun viesti
  •   Mikael Muurimäki, asuntomessurakentaja, rakennusalan yrittäjä

11.00 Asuntomessut 2016 Paras talo, paras piha ja paras sisustus -äänestysten tulokset ja palkintojen jako

Osuuskunta Suomen Asuntomessujen kehitysjohtaja Heikki Vuorenpää ja Asuntomessut Seinäjoella projektipäällikkö Kirsi Joensuu

11.30 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan!       #hyväasuminen

Yrityksestä

Suomen Asuntomessujen toimintaideana on parantaa asumisen laatua Suomessa yhteistyössä kumppanien kanssa edistämällä asumistietoutta ja alan osaamista sekä järjestämällä vuosittain Asunto- ja Loma-asuntomessuja.