Loma-asuntomessujen viimeinen viikonloppu käynnistyi kukituksella

Vielä viikonlopun auki olevat Kalajoen Loma-asuntomessut ylittivät perjantaina 30 000 kävijän rajan. Määrä tuli täyteen puolen päivän aikaan, kun Raahesta messuille saapuneet Sisko Runtti, Marko Anttila ja pikkuinen Helmi-tyttö kukitettiin portilla tasaluvun kunniaksi. Kukat ja messujen vapaaliput pariskunnalle ojensivat Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Pasi Heiskanen ja Kalajoen Loma-asuntomessujen projektijohtaja Laura Ruohola.

- Suunnitelmissamme oli tulla jo toissapäivänä, mutta onneksi tulimme vasta tänään. Tämä oli positiivinen yllätys! Pariskunta nauroi.

Ajatus Loma-asuntomessuille lähtemisestä syntyi, kun remontoitavaan kotiin etsittiin takkasydäntä. Mieluisan valmistajan mallia päätettiin lähteä paikan päälle messuille katsomaan. Takkaratkaisujen lisäksi perhettä kiinnostivat myös messujen sisustusideat. Sisko Runtti kertoo käyneensä kerran aiemmin Asuntomessuilla, mutta Marko Anttila oli messuilla liikkeellä nyt ensimmäistä kertaa.

- Perinteinen tyyli on enemmän meidän makuumme, mutta modernit kohteet vaikuttavat myös mielenkiintoisilta. Olemme katsoneet messutarjontaa etukäteen internetistä, Marko Anttila sanoi.

Suomen Asuntomessujen toimitusjohtajan Pasi Heiskasen mukaan Loma-asuntomessujen kävijämäärä on vastannut odotuksia.

- Olemme erittäin tyytyväisiä messuvieraiden määrään. Erityisesti meitä ilahduttaa se, että yli 90 %* kävijöistä on ollut tapahtumaan hyvin tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä, Heiskanen kertoi.

Kaksiviikkoiset Loma-asuntomessut Kalajoella päättyvät tämän viikonlopun jälkeen sunnuntaina 6. heinäkuuta. Messut ovat auki päivittäin klo 10–18.

Lisätiedot:

Suomen Asuntomessut, toimitusjohtaja Pasi Heiskanen, p. 040 848 6200

*Rakentaja.fi:n tekemän kävijätutkimuksen alustavat tulokset

Avainsanat: