HYPO NOSTAA PRIME-KORKONSA 3,30 PROSENTTIIN 15. HUHTIKUUTA 2006

Suomen Hypoteekkiyhdistyksen tytäryhtiö Suomen Asuntohypopankki Oy nostaa Prime-korkoaan 0,55 prosenttiyksikköä 3,30 prosenttiin. Korotus johtuu markkinakorkojen kehityksestä, yleisestä taloudellisesta tilanteesta ja kohonneesta inflaatioriskistä. Koronnosto tulee voimaan 15. huhtikuuta 2006. Muutos vaikuttaa käytännössä vain niiden konsernin talletusasiakkaiden sopimuksiin, joilla talletus on sidottu Hypo Prime -korkoon. Suomen Hypoteekkiyhdistys Suomen AsuntoHypoPankki Oy Matti Inha toimitusjohtaja puhelin (09) 228 361 tai 0500 500 013 Suomen Hypoteekkiyhdistys Suomen AsuntoHypoPankki Oy Ari Pauna varatoimitusjohtaja puhelin (09) 228 361 tai 050 3534 690