HYPON ASUNTOMARKKINA-ANALYYSI Q1/2010

Suomen Hypoteekkiyhdistys ja Suomen AsuntoHypoPankki Oy julkistavat vuoden 2010 ensimmäisen neljänneksen asuntomarkkinoiden tilanneanalyysinsä maanantaina 1.3.2010 klo 9.00.

Asuntorahoitukseen keskittynyt Hypo-konserni julkisti edellisen, neljättä vuosineljännestä koskevan kasvukeskusten asuntomarkkinoita kuvaavan analyysinsä 3.12.2009. Analyysin Q4/2009 otsikkona oli: ”Talven asuntomarkkinoilla toisaalta / toisaalta näkymät.” Analyysi Q4/2009 on kokonaisuudessaan nähtävillä Hypon internetsivuilla www.hypo.fi. Hypo julkaisee ensimmäistä neljännestä koskevan kasvukeskusten asuntomarkkinoita kuvaavan tilanneanalyysinsä maanantaina 1.3.2010 klo 9.00 Suomen Hypoteekkiyhdistys & Suomen AsuntoHypoPankki Oy Matti Inha Toimitusjohtaja, Rahoitusneuvos Puhelin (09) 228 361 tai 0500 500 013