Kansallisteatterin Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja -ensi-ilta siirtyy kahdella viikolla

Tuomas Kyrön uutuusteoksen ensi-ilta lokakuun 30. päivältä siirtyy sairastapauksen vuoksi. Uusi ensi-iltapäivä on 15. marraskuuta kello 14.

”Joudumme siirtämään ensi-iltaa Mielensäpahoittajan roolissa nähtävän Antti Litjan sairastumisen vuoksi. Haluamme taata Antille tarpeellisen ajan parantua. Pahoittelemme asiakkaille aiheutuvaa vaivaa ja toivotamme Antille pikaista toipumista”, Kansallisteatterin pääjohtaja Mika Myllyaho kommentoi.

Kansallisteatterista otetaan yhteyttä asiakkaisiin, joilla on liput lunastettuina tai varattuina aikavälin 28.10. ̶ 15.11. näytäntöihin. Näiden näytäntöjen asiakkaiden liput siirretään tammikuulle asiakkaalle parhaiten sopivaan näytäntöön. Heillä on etuosto-oikeus tammikuun näytäntöihin.

Antti Litja on ollut mukana myös Ian McEwanin Lauantai -esityksessä, jonka näytännöt 27.9., 11.10., 25.10. ja 1.11.2014 joudutaan perumaan. Peruttujen näytäntöjen asiakkaat voivat vaihtaa liput uusiin. Kansallisteatterista otetaan heihin yhteyttä.

Antti Litjan roolityön näyttelee Heikki Nousiainen seuraavissa Lauantain näytännöissä: 4.10. ja 16.10.2014.

Mika Myllyaho mika.myllyaho@kansallisteatteri.fi, p. 044 5938 130
Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi, p. 050 540 5062

Lippumyymälä p. 010 733 1331 (ma ̶ la 9-19)
Ryhmämyynti p. 010 733 1332 (ma ̶ pe 9-16)

Suomen Kansallisteatteri on vanhin suomenkielinen taiteellinen ammattiteatteri ja suomalaisen teatterin tärkein kohtaamispaikka. Tarjoamme näyttämöt parhaimmille tekijöille. Keskiössä on näyttämötaide, mutta myös Kiertuenäyttämön, Lavaklubin, YTYÄ-yleisötyön sekä uusien tuotantojen lähtökohtina ovat ammattitaito ja halu tehdä merkityksellisiä esityksiä, joista yleisö poistuu tyytyväisenä ja täynnä ajatuksia.