Kansallisteatterin kevätkauden avajaiset huomenna - tervetuloa!

Tervetuloa Kansallisteatterin kevätkauden avajaisiin ja lehdistötilaisuuteen Suurelle näyttämölle huomenna keskiviikkona 8. tammikuuta kello 11.00.

Tilaisuudessa nähdään otteita kevään 2014 ensi-illoista ja tavataan tekijöitä.

Kevätkaudella Kansallisteatterissa nähdään lukuisia kotimaisia kantaesityksiä (Laura Ruohosen Luolasto, Juha Hurmeen Europaeus, Ari-Pekka Lahden Áillohaš – auringon poika), kiinnostavia ulkomaisia uutuuksia (Ian McEwanin Lauantai, Roland Schimmelpfennigin Kultainen lohikäärme) sekä lukuisia yhteistuotantoja, kuten Ona Kamu Kollektiivin Seksiä klo 16.25, yleisötyöprojekti Kontulan aika! sekä monia huippuvierailuja.

Tervetuloa kuulemaan lisää. Hyvää alkanutta vuotta!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

tiedotuspäällikkö Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi p. 010 733 1238 tai 050 540 5062

Suomen Kansallisteatteri on vanhin suomenkielinen taiteellinen ammattiteatteri ja suomalaisen teatterin tärkein kohtaamispaikka. Tarjoamme näyttämöt parhaimmille tekijöille. Keskiössä on näyttämötaide, mutta myös Kiertuenäyttämön, Lavaklubin, YTYÄ-yleisötyön sekä uusien tuotantojen lähtökohtina ovat ammattitaito ja halu tehdä merkityksellisiä esityksiä, joista yleisö poistuu tyytyväisenä ja täynnä ajatuksia.