NIMITYSUUTINEN

NIMITYSUUTINEN MMM, MBA Leena Hytönen on nimitetty Suomen Metsäyhdistykseen projektipäälliköksi 1.9.2003 alkaen. Hytönen vastaa Päättäjien Metsäakatemia -tiimissä kotimaan toiminnan suunnittelusta ja toteutuksesta. Tiimin johtaja Eeva Hellström keskittyy uusien EU-maiden metsävaikuttajille suunnattavan projektin Forest Academy Finland (FORAFIN) suunnitteluun ja toteutukseen. Lisätietoja: toiminnanjohtaja Juhani Karvonen 050-3512410 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/05/20030905BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/05/20030905BIT00490/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Metsäyhdistys on jäsentensä ja sidosryhmiensä yhteistyöjärjestö, joka toimii viestinnän alalla. Yhdistyksen tavoitteena on tuoda esiin metsien mahdollisuuksia yhteiskunnan ongelmien ratkaisussa sekä edistää metsien vastuullisen käytön hyväksyttävyyttä. Toimintansa tukemiseksi Metsäyhdistys kerää tietoa. Tietoa julkaistaan monin tavoin, muun muassa yhdistyksen ylläpitämällä www.forest.fi-verkkosivustolla.