Tiedote 10.1.2002

TIEDOTE 10.1.2002 Suomen Metsäsäätiön toiminnanjohtaja, metsänhoitaja Liisa Mäkijärvi siirtyy helmikuun lopusta elokuun loppuun Brysseliin Pohjoismaiden metsänomistajajärjestöjen edustajaksi. Tänä aikana Metsäsäätiön vs. toiminnanjohtajana toimii metsätalousinsinööri Outi Marin. Outi Marin siirtyy Metsäsäätiöön Päättäjien Metsäakatemiasta. Hän on työskennellyt aiemmin Metsäsäätiössä kesällä 2001. Suomen Metsäsäätiö on metsänomistajien, metsäteollisuuden ja muiden metsätaloudesta toimeentulonsa saavien ryhmien yhteinen säätiö. Sen tavoite on metsätalouden ja -teollisuuden toimintaedellytysten turvaaminen sekä puun ja puupohjaisten tuotteiden käytön lisääminen. Lisätietoja: Liisa Mäkijärvi, puhelin 040 - 750 1801 sähköposti liisa.makijarvi@metsasaatio.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00570/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Metsäyhdistys on jäsentensä ja sidosryhmiensä yhteistyöjärjestö, joka toimii viestinnän alalla. Yhdistyksen tavoitteena on tuoda esiin metsien mahdollisuuksia yhteiskunnan ongelmien ratkaisussa sekä edistää metsien vastuullisen käytön hyväksyttävyyttä. Toimintansa tukemiseksi Metsäyhdistys kerää tietoa. Tietoa julkaistaan monin tavoin, muun muassa yhdistyksen ylläpitämällä www.forest.fi-verkkosivustolla.