Posti vahvistaa logistiikkapalvelujaan konsultoinnilla

Posti vahvistaa logistiikkapalvelujaan konsultoinnilla Suomen Posti Oyj on ostanut enemmistöosakkuuden logistiikan ja verkkoliiketoiminnan konsultointiyritys Oy EDI Management Finland Ltd:sta. Kauppa vahvistaa Postin logistiikkapalvelujen kokonaistarjontaa. Yhdistämällä Postin oma konsultointiosaaminen EDI Managementiin syntyy valtakunnallisesti merkittävä konsultointiyritys, joka keskittyy laaja- alaiseen ja käytännönläheiseen logistiikan strategian, toiminnallisen logistiikan, verkkoliiketoiminnan ja niihin liittyvien ratkaisujen toteuttamisen konsultointiin. EDI Management jatkaa kaupan jälkeen itsenäisenä, Postin ja henkilöstön itsensä omistamana tytäryhtiönä. LISÄTIETOJA: johtaja Matti Tikkanen, Suomen Posti Oyj, puh. 020 451 [REMOVED GRAPHICS]7304, matti.tikkanen@posti.fi toimitusjohtaja Seppo Auvinen, Oy EDI Management Finland Ltd, puh. (09) 43910015, seppo.auvinen@edimanagement.com Posti Logistiikka on Suomen kattavin logistiikkaoperaattori. Toiminnan painopiste on logistiikan kokonaisratkaisuissa, joiden toteuttamiseen tarvittavat sähköiset ja fyysiset palvelut on yhdistetty valmiiksi toimiviksi kokonaisuuksiksi. Posti-konsernin liikevaihto vuonna 2002 oli 1 112 miljoonaa euroa, josta Posti Logistiikan liikevaihto oli 230 miljoonaa euroa. EDI Management on vuonna 1989 perustettu verkkoliiketoiminnan, logistiikan ja toimitusketjujen kehittämisen asiantuntijayhtiö. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/08/20031008BIT00220/wkr0001.pdf