Nuorten turvatalosta keskusteluapua nuorelle ja perheelle läpi kesän

Punaisen Ristin Nuorten turvatalo Tampereella tarjoaa kriisi- ja keskusteluapua alle 21-vuotiaille nuorille arkisin klo 9-15 läpi kesän. Tampereen ydinkeskustassa sijaitseva Nuorten turvatalo auttaa pulmatilanteessa olevia nuoria ja heidän perheitään niin pienissä kuin suurissakin pulmissa.

Nuorten turvatalo on tarjonnut jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan nopeaa ja maksutonta, matalan kynnyksen kriisi- ja keskusteluapua nuorille ja heidän perheilleen. Nuorten turvataloon voi hakeutua ajanvarauksella, lähetettä ei tarvita.

Nuorten turvatalo, Tampere
Hämeenkatu 22 C
p. 040 556 6661

Lisätietoja: johtaja Mari Uusi-Niemi, Nuorten turvatalo, Tampere, mari.uusi-niemi@punainenristi.fi, p. 0400 740 798