Punainen Risti auttaa Finland International Airshow -ilmailutapahtumassa

Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset päivystävät Helsinki-Malmin lentoasemalla Finland International Airshow -tapahtumassa 16.–17.8.2014.

Yhteensä viisi ensiavun vapaaehtoista auttaa tapahtuman kävijöitä lauantaina kello 10 alkaen aina puoleenyöhön asti ja sunnuntaina kello 10–18. Punaisen Ristin ensiapupiste sijaitsee sisäänkäynnin vieressä tapahtuma-alueen ulkopuolella, ja vapaaehtoiset kiertävät tapahtuma-alueella koko Airshown ajan.

Ensiapuryhmä hoitaa paikan päällä pienet haavat ja vammat. Tarvittaessa ensiapuryhmä tilaa paikalle ammattiapua, jos hätä on suuri. Ensiavun vapaaehtoiset tunnistaa punaisista ensiapuliiveistä.

Kaikki Punaisen Ristin päivystävät vapaaehtoiset ovat täysi-ikäisiä ja tehtäväänsä koulutettuja. Punaisen Ristin vapaaehtoiset päivystäjät auttavat tänäkin kesänä kymmenissä tapahtumissa eri puolilla Suomea.

Ensiapupäivystyksen vastaava Pekka Ahola, Punaisen Ristin Tapiolan osasto, p. 050 522 3810