Punainen Risti auttaa juhlijoita Sataman yö -tapahtumassa

Suomen Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset auttavat Sataman yö -tapahtumassa Jyväskylässä 12.–14.6.

Paikalla on tapahtuman kaikkina päivinä ensivastetasoinen ensiapuryhmä, joka hoitaa paikan päällä juhlijoiden pienet haavat ja vammat. Lisäksi ensiapuryhmä tilaa paikalle ammattiapua, jos hätä on suuri.

Vapaaehtoiset kiertävät tapahtuma-alueella Jyväskylän satamassa ja lisäksi alueelta löytyy ensiapupiste. Ensiapuryhmä auttaa torstaina kello 18–24 ja perjantaina sekä lauantaina kello 18–01. Ensiavun vapaaehtoiset tunnistaa punaisista ensiapuliiveistä.

Kaikki Punaisen Ristin vapaaehtoiset ovat täysi-ikäisiä ja tehtäväänsä koulutettuja. Punaisen Ristin ensiapuryhmäläiset päivystävät vuosittain yhteensä sadoissa tapahtumissa eri puolilla Suomea.

Lisätietoa:

Jyväskylän osaston päivystysvastaava Venla Tarvainen p. 040 761 3911