Punainen Risti auttaa Porispere-festivaalilla

Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset päivystävät Porissa Porispere-festivaalilla 8.–10.8.2014.

Tapahtuma-alueella auttaa yhteensä kahdeksan ensiavun vapaaehtoista perjantaina kello 13.30–02, lauantaina kello 13–02 ja sunnuntaina kello 12–21. Punaisen Ristin ensiapupiste sijaitsee pääportin läheisyydessä, ja vapaaehtoiset kiertävät alueella koko festivaalin ajan.

Ensiapuryhmä hoitaa paikan päällä juhlijoiden pienet haavat ja vammat. Tarvittaessa ensiapuryhmä tilaa paikalle ammattiapua, jos hätä on suuri. Ensiavun vapaaehtoiset tunnistaa punaisista ensiapuliiveistä.

Kaikki Punaisen Ristin päivystävät vapaaehtoiset ovat täysi-ikäisiä ja tehtäväänsä koulutettuja. Punaisen Ristin festaripäivystäjät auttavat tänäkin kesänä kymmenissä tapahtumissa eri puolilla Suomea.

Ensiapuryhmän johtaja Virpi Lindström, Punaisen Ristin Porin osasto, p. 044 300 3618