Punaisen Ristin Nuorten turvatalot avoinna myös jouluna

Joulun pyhinä pääkaupunkiseudun (Helsinki, Espoo, Vantaa) Nuorten turvatalojen yhteispäivystys järjestetään Espoon Nuorten turvatalossa. Espoon Nuorten turvatalo on avoinna ympäri vuorokauden 24.12. klo 10 – 27.12. klo 10. Yhteispäivystys palvelee tasapuolisesti espoolaisia, helsinkiläisiä ja vantaalaisia nuoria ja perheitä.

Espoon Nuorten turvatalo
Kipparinkatu 2 as 19

turvatalo.espoo@punainenristi.fi

Tampereen Nuorten turvatalo on avoinna:

24.12. klo 15 – 25.12. klo 10
25.12. klo 14 – 26.12. klo 10
26.12. klo 15 – 27.12. klo 10

Hämeenkatu 22 C

turvatalo.tampere@punainenristi.fi

Turun Nuorten turvatalo on avoinna:

Ympäri vuorokauden jouluaaton aatosta 23.12. klo 17 perjantaihin 27.12. klo 10 saakka.

Yliopistonkatu 24 A 21
turvatalo.turku@punainenristi.fi

Perjantaista 27.12. lähtien Nuorten turvatalot ovat avoinna normaalisti joka päivä klo 17 – 10.

Punaisen Ristin Nuorten turvatalot on tarkoitettu 12–19-vuotiaille nuorille, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat apua elämäntilanteensa selvittelyyn. Turvatalolle voi tulla juttelemaan ja tarvittaessa turvatalolta saa väliaikaisen yöpymispaikan. Turvatalojen palvelut ovat nuorelle ilmaisia.

Turvataloista saa neuvontaa myös puhelimitse. Lisäksi turvatalot päivystävät netissä osoitteessa tukinet.net. Tukinetissä joulupäivänä käydään Nuorten turvatalon vapaaehtoisten vetämä live-keskustelu klo 15-18.

Lisätietoa: Turvatalotoiminna johtaja Pentti Savolainen, p. 040 776 4891

www.nuortenturvatalo.fi