Punaisen Ristin vapaaehtoiset auttavat Jysäri -festivaaleilla

Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset päivystävät Jysäri-festivaaleilla Himoksella 4.–5.7.2014.

Yhteensä kuusi ensiavun vapaaehtoista kiertelee tapahtuma-alueella sekä päivystää ensiapupisteellä perjantaina 18–03 ja lauantaina 17–03. Ensiapuryhmä hoitaa paikan päällä juhlijoiden pienet haavat ja vammat. Lisäksi ensiapuryhmä tilaa paikalle ammattiapua, jos hätä on suuri. Ensiavun vapaaehtoiset tunnistaa punaisista ensiapuliiveistä.

Kaikki Punaisen Ristin vapaaehtoiset ovat täysi-ikäisiä ja tehtäväänsä koulutettuja. Punaisen Ristin festaripäivystäjät auttavat tänäkin kesänä kymmenissä tapahtumissa eri puolilla Suomea.

Yhteyshenkilöt:

Ensiapupäivystyksen vastaava Timo Pänkäläinen p. 0400 964 800