Punaisen Ristin vapaaehtoiset auttavat Lohjan Rantajamit -festivaalilla

Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset päivystävät Lohjan Rantajamit -festivaalilla 10.–12.7.2014.

Ensiavun seitsemän vapaaehtoista päivystää festivaalin jokaisena päivänä kello 18–01. Vapaaehtoiset kiertelevät tapahtuma-alueella, ja ensiapupiste sijaitsee uimareiden pukukoppien tiloissa. Ensiapuryhmä hoitaa juhlijoiden pienet haavat, venähdykset ja muut pienemmät vammat. Jos hätä on suuri, vapaaehtoiset tilaavat paikalle ammattiapua. Ensiavun vapaaehtoiset tunnistaa punaisista ensiapuliiveistä.

Kaikki Punaisen Ristin vapaaehtoiset ovat täysi-ikäisiä ja tehtäväänsä koulutettuja. Punaisen Ristin festaripäivystäjät auttavat tänäkin kesänä kymmenissä tapahtumissa eri puolilla Suomea.

Ensiapupäivystyksen vastaava Jarkko Liikanen, Punaisen Ristin Lohjan osasto, p. 040 545 5155