Punaisen Ristin vapaaehtoiset auttavat uudenvuoden juhlijoita Senaatintorilla 31.12.

Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoiset auttavat juhlijoita uudenvuodenaattona 31.12. Helsingin Senaatintorilla klo 19 alkaen.

Senaatintorilla on paikalla 15 Punaisen Ristin ensiavun vapaaehtoista, ensiavun päivystyslinja-auto kaksi päivystyspalveluautoa, joita voidaan tarvittaessa käyttää hoitotiloina.

Ilotulitteiden ampuminen on Senaatintorilla kiellettyä, mutta ensiavun vapaaehtoiset varautuvat myös silmävammojen ensiavun antamiseen.

– Uudenvuoden juhlinnassa maltti on valttia. Toiset huomioon ottava käytös on paras takuu siitä, että isossa väkijoukossa on turvallista liikkua, ja että tapaturmilta vältytään, sanoo Punaisen Ristin Helsingin ja Uudenmaan piirin ensiaputoiminnan koordinaattori Titta Eloranta .

Lisätietoja : Ensiaputoiminnan koordinaattori Titta Eloranta, Suomen Punaisen Ristin Helsingin ja Uudenmaan piiri puh. 020 701 2358