Tervetuloa Vain elämää Goes Punainen Risti -ohjelman lehdistötilaisuuteen

Vain elämää Goes Punainen Risti -ohjelman lehdistötilaisuus pidetään tiistaina 27.10. kello 16.30 ohjelman kuvausstudiolle RTI-talolle Pasilaan (Uutiskatu 2, Helsinki).

Lehdistötilaisuudessa ovat haastateltavissa kaikki Vain elämää Goes Punainen Risti -ohjelman artistit:

Pauli Hanhiniemi , Anssi Kela , Kaija Koo , Maarit , Jukka Poika ja Maija Vilkkumaa sekä ohjelman juontaja Pauli Aalto-Setälä .

Vain elämää Goes Punainen Risti -ohjelmassa kuusi Nelosen Vain elämää -sarjan suosikkiartistia kokoontuu illallispöydän ääreen jakamaan kokemuksiaan työskentelystä Suomen Punaisen Ristin vapaaehtoistehtävissä.

Samalla artistit muistelevat omaa kauttaan Vain elämää -ohjelmassa ja esittävät ohjelmasta tuttuja kappaleita.

Vain elämää Goes Punainen Risti nähdään Nelosella perjantaina 13.11.

Ilmoittautuminen: noora.jussila(at)punainenristi.fi / 020 701 2224

Lisätiedot ohjelmasta: tiedotus(at)nelonenmedia.fi