Johtamisen standardit esillä standardisoinnin vuositapahtumassa

”Johtamisen standardit – yrityksen kehittämisen työkalut” on valittu standardisoinnin vuositapahtuman Forum 2013 teemaksi. Tilaisuus järjestetään Finlandia-talolla 30. lokakuuta 2013.

Tilaisuuden pääluennot käsittelevät johtamisen standardeja, järjestelmäajattelua liiketoimintajohtamisessa ja hallintajärjestelmästandardien yhdistettyä käyttöä. Muissa esityksissä ovat esillä ympäristöasioiden hallinta, yhteiskuntavastuu, tietoturvallisuuden hallinta, omaisuuden hallinta sekä brändin arvonmääritys.

Vuositapahtuman yhteydessä olevassa näyttelyssä on mahdollisuus saada tuoreimmat tiedot eri alojen standardisoinnista. Suomen Standardisoimisliitto SFS järjestää tilaisuuden yhteistyössä toimialayhteisöjensä kanssa.

Tapahtuma järjestetään jo kahdeksannen kerran. Vuonna 2012 siihen osallistui lähes 300 henkeä.

Lisätietoja tilaisuudesta on Forum 2013:n omilla www-sivuilla www.standardiforum.fi

Suomen Standardisoimisliitto SFS

Teknillinen johtaja Antti Karppinen