Standardisoimisliitto muuttanut

Suomen Standardisoimisliitto SFS ry on muuttanut 17.8.2009 Helsingissä Länsi-Pasilasta uusiin tiloihin Kamppiin. Liiton kaikki toiminnot ovat osoitteessa Malminkatu 34.

Asiakaspalvelu, kirjasto ja markkinointi toimivat talon ensimmäisessä kerroksessa. Ne palvelevat arkisin kello 8 – 16. Talon toisessa kerroksessa on neuvottelukeskus. Muut toiminnot ovat talon kolmessa ylimmässä kerroksessa. Tilat sijaitsevat Helsingin keskustassa 400 metrin päässä Kampin metroaselta. SFS:n uusi osoite on: Käyntiosoite: Malminkatu 34, 00100 Helsinki Postiosoite PL 130, 00101 Helsinki SFS:n www- ja sähköpostiosoitteet sekä puhelin- ja faksinumerot säilyvät ennallaan. Lisäksi myyntiin on tullut suora puhelinnumero 09 1499 3353. Lisätiedot lehdistölle Suomen Standardisoimisliitto SFS Tiedottaja Jyrki Alanko Puh. 09 1499 3374

Yrityksestä

Suomen Standardisoimisliitto SFS ry toimii standardisoinnin keskusjärjestönä maassamme. Liitto laatii standardeja yhteistyössä eri alojen yhteisöjen kanssa. Se julkaisee työn tulokset SFS-standardeina.