Matkatoimisto ebookersille uusi toimitusjohtaja

Kokenut matkailualan johtaja Nigel Pocklington johtamaan Euroopan ebookers-tiimiä

Maailmanlaajuinen nettimatkatoimisto Orbitz Worldwide (NYSE: OWW) ilmoitti tänään nimittäneensä Nigel Pocklingtonin ebookersin Euroopan toimintojen toimitusjohtajaksi 18.5.2015 alkaen. Uudessa tehtävässään Pocklington on vastuussa ebookersin strategiasta, kehityksestä ja toiminnasta 12 Euroopan maassa.

Pocklington tulee ebookersille Media Ingenuity Ltd.:stä, jossa hän on toimitusjohtajana. Yritys omistaa TotallyMoney.comin. Yritys on yksi Ison-Britannian vierailluimmista luottokorttien vertailusivustokohteista.

Aiemmin hän on työskennellyt yli kuusi vuotta Expedia Inc:in Hotels.com-liiketoiminnassa, jossa hän toimi mm. globaalin liiketoiminnan markkinointijohtajana ja EMEA-alueen toimitusjohtajana. Ennen Hotels.comia Nigel työskenteli McKinsey and Companyssa, Pearson plc:ssä sekä Financial Timesissa, jossa hän vastasi online-puolen kustannustoiminnasta, mukaan lukien FT.com-verkkolehdestä. Nigelilla on MBA-tutkinto INSEADista, MA-tutkinto kansainvälisestä politiikasta sekä BA-tutkinto nykyhistoriasta Oxfordin yliopistosta.

Toivotan Nigel Pocklingtonin lämpimästi tervetulleeksi ebookersille. Nigel tuo meille nettimatkatoimistoliiketoiminnan ja -markkinoinnin syvällistä kokemusta. Hänellä on loistava mahdollisuus hyödyntää viime kesänä julkistettua uraauurtavaa ebookers Bonus+ -kanta-asiakasohjelmaa hakiessamme jatkuvaa kasvua Euroopan alueella, kertoo Harford.

ebookers on upea brändi, jolla on pitkä historia innovaatioiden ja arvon tuottamisessa, sanoo Pocklington. Viimeisintä tekniikkaa edustavat mobiilipalvelut ja Bonus+ -kanta-asiakasohjelma antavat asiakkaillemme hyvin todellisen syyn valita ebookers näillä kilpailluilla markkinoilla. Tulen mukaan tiimiin erittäin innostuneena ja odotan voivani jatkaa jo tehdyn upean työn pohjalta.

Lisätiedot:

Aki Juusola

Markkinointipäällikkö, ebookers

aki.juusola@ebookers.com

P. +358 400 205 929

Orbitz Worldwide

Orbitz Worldwide (NYSE: OWW) is a global online travel company using technology to transform the way consumers around the world plan and purchase travel. Orbitz Worldwide operates the consumer travel planning sites Orbitz (orbitz.com), ebookers (ebookers.com), HotelClub (hotelclub.com) and CheapTickets (cheaptickets.com). Also within the Orbitz Worldwide family, Orbitz Partner Network (orbitzpartnernetwork.com) delivers private label travel technology solutions to a broad range of partners including some of the world’s largest airlines, bank loyalty programs and travel agencies, and Orbitz for Business (orbitzforbusiness.com) delivers managed travel solutions for companies of all sizes. Orbitz Worldwide makes investor relations information available at investors.orbitz.com.

ebookers.com

ebookers.com is one of Europe’s premier online travel agents where consumers can book flights, hotels, car hire, packaged holidays and other travel services. ebookers prides itself on offering customers more rewarding travel experiences. ebookers offers a free rewards programme called BONUS+ where customers can earn up to 5% cash rewards to use on a hotel booking. Owned and operated by Orbitz Worldwide (NYSE: OWW), ebookers has origins going back 20 years and close relationships with leading travel suppliers of hotels and airlines. ebookers offers a huge selection of choice from over 250 airlines, tens of thousands of hotels around the globe and car hire from most of the major international brands. ebookers.com sells a full range of travel products online and over the telephone through 24/7 call centres and through some retail outlets.