Reebok perustaa Instagramiin maailman ensimmäisen tatuointistudion

Reebokille fitness ei ole väistyvä trendi vaan elämäntapa. Tästä syystä Reebok Forever perustaa Instagramiin maailman ensimmäisen tatuointistudion, joka löytyy osoitteessa instagram.com/reebokforever.

Vuosi sitten Reebok Nordics avasi tukholmalaisen Salong Betongin kanssa pop up -tatuointistudion, joka lahjoitti ilmaisia tatuointeja. Valikoimiin kuului yksi kuva – Reebokin delta-symboli. Yhteensä 28 ruotsalaista halusi itselleen tuon tatuoinnin. Jokaisen tatuoinnin takana on kantajansa henkilökohtainen tarina kuvan valinnan syille. Reebok Forever  -kampanjan yksivuotisjuhlan kunniaksi Reebok avaa tatuointistudion jälleen. Tosin tällä kertaa uuteen paikkaan; sinne mistä kaikkein omistautuneimmat fanit varmasti löytävät merkin. Reebokilla on maailman ensimmäinen tatuointistudio Instagramissa.

"Jos ihmiset ajattelivat, että Reebok-tatuointistudio oli vain kertaluontoinen kokeilu, he erehtyivät.  Uskomme täydelliseen omistautumiseen. Viime vuonna kampanja osoitti, että emme todellakaan ole ainoita, joille paneutuminen ja heittäytyminen ovat kunnia-asia", sanoo Charlotte Wik, PR Manager, Reebok Area Nordics.

Osoitteessa instagram.com/reebokforever voi ilmoittautua jonotuslistalle saadakseen ilmaisen Reebok-tatuoinnin. Samalla voi valita kuvan koon ja paikan. Siellä voi myös lukea tatuoinnin ottaneiden Reebok-fanien tarinoita.

"Kaksi vuotta sitten painoin yli 100 kiloa enkä koskaan kuntoillut. Sitten aloitin harjoittelun, ja ystäväni pakotti minut ilmoittautumaan Though Viking -kilpailuun. Arvatkaa mitä? Selvisin maaliin. Tatuointini muistuttaa matkani alusta. Se symbolisoi onnistumistani ja sitä, että sain uuden elämän harjoittelun kautta," kertoo Michael Ridborn.

#reebokforever

Lisätiedot: adidas Group Oy, Tia Matthews, tia.matthews@adidas-group.com, p. 050 995 7029