Moninkertaisesti lisää läpinäkyvyyttä organisaatioihin

Sympa HR -palvelu laajenee liiketoimintakaupan avulla

Helsinki, 15.6.2017. Sympa jatkaa kasvuaan yhä kokonaisvaltaisemmaksi HR-palveluksi ostamalla Pulse-mobiilisovelluksen suomalaiselta Apped Oy:lta. Sympa HR-ratkaisuun liitettävä sovellus mittaa työhyvinvointia ja mahdollistaa henkilöstön aktiivisen kuuntelun sekä reaaliaikaiset kyselyt.

Sympan HR -palvelun mobiilitarjonta kasvaa, kun Pulse-sovellus saadaan asiakkaiden käyttöön syksyn 2017 aikana. Pulssikyselyiden kautta työntekijät voivat kysyä organisaation sisällä keneltä tahansa mielipidettä ja neuvoa. Samalla organisaatiossa pinnalla olevat aiheet ja kysymykset nousevat koko yrityksen tietoon.

Liiketoimintakaupalla Sympalle siirtyvä sovellus muokkaa Sympa HR:stä entistä sopivamman organisaatioille, jotka pyrkivät kohti läpinäkyvyyttä ja dynaamista päätöksentekoa. Pulssikyselyjen kautta tiimilähtöinen toiminta kehittyy ja työntekijät pystytään huomioimaan paremmin. Kyselyt ja mittaukset voivat syntyä kenen tahansa aloitteesta ja tulokset ovat ajantasaisesti kaikkien saatavilla.

Trendit osoittavat firmojen epäonnistumisen liittyvän usein kankeaan johtamiseen, jonka seurauksena osaajat katoavat. Itseorganisoituvat yritykset ja itseohjautuvat työntekijät luovat tämän päivän liike-elämän menestystarinat. Me haluamme tukea käyttäjiämme aktivoimaan tiimejään ja purkamaan päätöksentekoa hidastavista hierarkioita, sanoo Keijo Karjalainen, Sympan toimitusjohtaja ja perustaja.

Pulssikyselyiden avulla Sympa HR vastaa entistä paremmin tulevaisuuden HR:n tarpeisiin.

Avainsanoja tämän päivän HR:ssä ja missä tahansa modernissa pilvipalvelussa ovat nopeus, helppokäyttöisyys, mobiilius ja työntekijälähtöisyys, Karjalainen jatkaa.

Appedin toimitusjohtaja Peter Lindberg avaa kaupan taustoja:

Pulse-sovellus oli Appedille ensisijaisesti tapa näyttää, miten pilvialustamme mahdollistaa uudenlaisen tavan toteuttaa B-to-B sovelluksia. Pulse kuitenkin osui kriittiseen muutostarpeeseen organisaatioissa. Sen suosio ja sadat pilottiyritykset tulivat meille jopa hieman yllätyksenä. Halusimme löytää Pulselle kodin, jossa jaetaan näkemyksemme moderneista organisaatioista ja tarjotaan sovellukselle mahdollisuus olla osana tuhansien yritysten parempaa arkea. Sympan palvelut luovat Pulsen nykyisille asiakkaille kokonaisuuden, jonka kautta henkilökunnan hyvinvointi voi olla aidosti liiketoiminnan ytimessä.

Pulse-mobiilisovellus integroituu yritysjärjestelmiin ja käyttää sieltä keräämäänsä dataa uudella, työtä tehostavalla tavalla. Tällä hetkellä sovelluksen käyttö edellyttää kirjautumista Microsoft Office 365 -tilin kautta, mutta tulevaisuudessa Sympa siirtää sovelluksen kokonaan oman HR-järjestelmänsä alle. Työntekijät voivat ottaa sovelluksen helposti käyttöön älypuhelimeensa.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Kati Tammisto

Marketing Director,Sympa
Puh: +358 40 775 7162

Sähköposti: kati.tammisto@sympa.com

Sympa: Sympa on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava HR-palveluiden tarjoaja. Sympa HR on täysin integroitava, globaalin henkilöstöhallinnon mahdollistava pilvipalvelu. HR-järjestelmä tukee koko työsuhteen elinkaarta yhdistäen rekrytoinnin, henkilöstöhallinnon ja henkilöstön kehittämisen prosessit. Sympalla on tällä hetkellä yli 400:ssa asiakasorganisaatiota ja käyttäjiä yli 50:ssä maassa. Sympan perustivat kaksi sisarusta vuonna 2005 ja se pysyy perheen enemmistöomistuksessa työllistäen tällä hetkellä noin 65 henkilöä. Yrityksen tuotekehitys ja pääkonttori ovat Lahdessa, muut toimistot sijaitsevat Vantaalla, Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Amsterdamissa. Lisäksi Sympalla on edustus Norjassa ja Sveitsissä. www.sympa.fi

Apped: Vuonna 2015 Helsinkiin perustettu Apped kehittää pilviteknologiaa, joka mullistaa B-to-B palveluiden kehityksen. Integraatiot ja autentikaatiot yritysten järjestelmiin hoituvat automaattisesti perustuen käyttäjän identiteettiin. Yritysten sisäistä dataa ja prosesseja hyödyntävien sovellusten tekeminen on Appedin ratkaisun avulla nopeaa, edullista ja turvallista. Pulse oli ensimmäinen sovellus, joka hyödyntää Appedin pilviteknologiaa, ja samalla se ratkoo yritysten kriitisen tarpeen ymmärtää henkilökunnan hyvinvointia reaaliaikaisesti. www.apped.com

Avainsanat: