Kultasulka 2015 -kilpailun voitti Katri Tannin ja Kati Kerosen teos Johdata asiakkaasi verkkoon

Report this content

Kaksi Talentumin kustantamaa kirjaa palkittiin Kultasulka 2015 -kilpailussa, jossa etsittiin teoksia, jotka ovat kehittäneet mainos-, markkinointi- ja viestintäalaa. Katri Tannin ja Kati Kerosen Johdata asiakkaasi verkkoon valittiin Kultasulka 2015 -kilpailun voittajaksi. Anne Kalliomäen Tarinallistaminen-teos palkittiin Hopeasulalla. Voittajat julkistettiin Markkinointiviestinnän viikoilla 23.9.2015.

Voittajan valinnut tuomaristo arvioi perusteluissaan, että ”Johdata asiakkaasi verkkoon on ajankohtainen, tarpeellinen ja uutta ajattelua lisäävä b-to-b-yritysten sisältöstrategian laatimisen opas. Teos sisältää sopivan yhdistelmän teoriaa ja käytäntöä, mikä jättää tilaa lukijan omalle ajattelulle ja tekee kirjan oppien soveltamisen juuri omiin tarpeisiin mahdolliseksi.”

Tuomaristoon kuuluviat hallitusammattilainen Anne Korkiakoski, viestintätoimisto Manifeston partneri Mikko Koistinen ja viestintäkonsultti Tiina Nikulainen, mainostoimisto Ida Framin toimitusjohtaja Panu Laaksonen, Metson Digital Communications Manager Kaisa Leinonen, yliopistotutkija ja dosentti Janne Matikainen sekä Kauppalehden toimittaja ja markkinointiteeman tuottaja Jani Niipola,

Kultasulka ja Suomen paras yritysblogi 2015 -kilpailut järjestivät yhteistyössä Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto (MTL) ja viestintätoimisto Manifesto.

Lisätietoja: Kustannuspäällikkö Suvi Aalto, suvi.aalto@talentum.fi, 040 342 4745.

Talentum

Mediayhtiö Talentum tarjoaa ammattilaisille lehtiä, ammattikirjoja, seminaareja ja online-palveluita. Talentumin tuottamat mediasisällöt perustuvat vahvaan osaamiseen ja journalistiseen ammattitaitoon.

Osoite: Itämerenkatu 23, 00180 Helsinki
Puhelin: 020 442 4100