• Tallink Silja Oy/

Tallink Siljan talvilomaristeilyillä tanssitaan tähtien kanssa ja nautitaan perheohjelmasta - Tilaa löytyy vielä viime hetken lähtijöille

Viime hetkellä talvilomaansa suunnittelevat ehtivät vielä mukaan Tallink Siljan risteilyille, jos lähtöpäivässä on varaa joustaa.  Talvilomien ajan risteilyohjelma on suunniteltu erityisesti perheille. Mukana on myös suosikkiesiintyjiä, kuten Antti Tuisku ja Anna Abreu.

Tallink Siljan risteilyille on vielä tilaa talvilomien aikana, jos lähtöpäivän suhteen voi joustaa.

- Erityisesti viikonloput ovat jo täynnä. Helsinki-Tukholma- ja Helsinki-Tallinna-reiteillä paikkoja on arkipäivinäkin vähemmän. Kannattaa varata pian, sillä tilanne elää koko ajan, ja viime hetken varaajia on tuntunut olevan liikkeellä paljon. Laivalla pääseekin paukkupakkasia pakoon, ja erityisesti perheille on runsaasti erikoisohjelmaa, sanoo Tallink Siljan viestintäpäällikkö Laura Saksala.

Talvilomien ehdoton tähti on Antti Tuisku, jonka ”In Colors” show’ssa Silja Europalla nähdään myös tanssinumeroita Anna-Liisa "Ansku" Bergströmin kanssa. Pari tanssi voittoon viime syksyn Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa.  Voittoisa pari nousee Silja Europan lavalle 20.2., 21.2., 22.2., 27.2., 28.2. ja 1.3.2011. Muita loma-ajan suosikkiartisteja ovat Tallinkin Baltic Princessillä esiintyvät Anna Abreu (27.–28.2.) ja Cheek (20.2.).

Lasten suosikki Muumipeikko seilaa jälleen risteilyillä mukana, nyt Silja Linen laivojen lisäksi myös Tallinkin Baltic Princessillä. Kaikilla laivoilla on mukana leikkiaktivaattoreita, jotka ohjaavat lastenohjelmia. Baltic Princessin Kidz Club -ohjelmaan kuuluvat myös lapsille ja koko perheelle suunnatut show’t.

Siljan laivoilla Silja Go! -aktivaattorit, Muumit ja muuta talviloman ohjelmaa 18.2.–5.3.2011.

Tallinkin Baltic Princessillä suomalaiset aktivaattorit, Kidz Club-ohjelmaa, lasten show’t ja Muumipeikko 19.2.–5.3.2011.

Antti Tuisku ja Anna-Liisa Bergström – "In Colors"-show Silja Europan lähdöillä
20.2., 21.2., 22.2., 27.2., 28.2. ja 1.3.2011.

Lisätiedot:
Tallink SIlja Oy: viestintäpäällikkö Laura Saksala, puh. +358 50 377 6669, laura.saksala@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on Itämeren alueen johtava matkustajaliikennevarustamo. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Saksaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Tallink Silja Oy työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Gruppin palveluksessa on yhteensä noin 6800 työntekijää Virossa, Suomessa, Ruotsissa, Latviassa, Saksassa ja Venäjällä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.