TDC ja Espoo tarjoavat ilmaiset langattomat yhteydet Kalevan kisoissa

TDC ja Espoon kaupunki tarjoavat perjantaina alkavien Kalevan kisojen ajan maksuttomat WLAN-yhteydet kaikille kisa-alueen toimijoille ja vierailijoille. Yhteydet mahdollistavat internetin ja sähköisten palveluiden langattoman käytön netin kautta koko tapahtuman ajan, 31.7.-2.8. Alueelle odotetaan yhteensä noin 20 000 kävijää.

”Järjestämme kisat nyt ensimmäistä kertaa Espoossa ja haluamme tarjota paikalle saapuville katsojille, toimijoille ja muille kävijöille hyvää palvelua tuomalla heidän käyttöönsä helppokäyttöiset ja tietoturvalliset tietoliikenneyhteydet. Yhteydet tarjoaa tietoliikennetoimittajamme TDC:n vierailijaverkko”, kertoo kisojen pääsihteeri, Espoon liikuntapaikkapäällikkö Göran Ekegren. Yleisurheilun Kalevan kisat on Suomen suurin vuosittain järjestettävä SM-tason kilpailutapahtuma, johon osallistuu 600-700 urheilijaa. Kisat järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Espoossa, Leppävaaran stadionilla 31.7.-2.8.2009.