TDC:n tammi-kesäkuu 2010: tuloskasvu jatkuu

​TDC:n viime perjantaina 13.8. julkaisema tammi-kesäkuun osavuosikatsaus kertoo liikevaihdon 2.2% noususta 2.4 miljardiin euroon.  EBITDA-tulos kasvoi samaan aikaan 6.4% 0.9 miljardiin euroon. Konsernin asiakaskanta nousi 11.6 miljoonaan asiakkaaseen.

Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa positiivinen kehitys näkyy liikevaihdon 4.0% kasvuna ja EBITDA-tuloksen 6.8% nousuna.

Konsernin liikevaihdon odotetaan kasvavan 1-3% ja EBITDAN 3-4% vuoden 2010 aikana.

Osavuosikatsaus on luettavissa osoitteessa www.tdc.com/ir.

TDC lehdistöpalvelu
puh. +45 70 20 35 10
tdc.dk/presse

TDC on poikkeuksellinen tietoliikennekumppani. Muutamme rohkeasti pohjoismaisen ja paikallisen televiestinnän. Liikeideamme on tarjota paras data-, internet- ja puheliikenteen IP-pohjainen ratkaisu yrityksille, yhteisöille ja julkishallinnon organisaatioille suoraan ja yhdessä strategisten kumppaneiden kanssa. Yksilölliset viestintäratkaisut toteutetaan tukemaan ja kehittämään asiakasyritysten liiketoimintaa. TDC:llä on maayhtiöt kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009  noin 35,9 miljardia Tanskan kruunua eli noin 4,8 miljardia euroa ja henkilöstöä noin 13 000. TDC Customer Support on palkittu kaksi kertaa arvonimellä Vuoden HelpDesk. Palvelemme huumorilla ja sydämellä. Hoidamme asiat kerralla kuntoon. www.tdc.fi.