TDC ostaa videoneuvotteluratkaisuihin erikoistuneen TimeMillin

TDC Oy on vahvistanut videoneuvottelutarjontaansa ostamalla näihin palveluihin erikoistuneen suomalaisen TimeMill Oy:n.  TimeTraveller –palvelu  täydentää TDC:n videoneuvotteluratkaisuja tarjoamalla vaihtoehtoja erikokoisiin tiloihin ja tarpeisiin.

Videoneuvottelut ovat yksi yhdentyvän viestinnän käytetyimmistä työkaluista ja kysyntä on koko ajan kasvussa”, toteaa TDC:n varatoimitusjohtaja Petteri Nissinen. ”Nyt voimme tarjota yrityksille edistyksellisen Cisco TelePresencen lisäksi  helpon ja joustavan ratkaisun kaiken kokoisiin tiloihin. Asiakas löytää näin liiketoimintansa laajuuden ja tarpeiden mukaisesti juuri  hänelle sopivan palvelun.”

”Olemme tehneet tiivistä yhteistyötä tähänkin asti , joten kumppanuuden syventäminen ja toimintamme jatkaminen TDC:n tytäryhtiönä oli helppo ratkaisu. Voimien yhdistäminen mahdollistaa entistä monipuolisempien ja kokonaisvaltaisempien viestintäratkaisuiden tarjoamisen asiakkaille saman katon alta”, kertoo TimeMillin toimitusjohtaja Tommi Vilhunen tyytyväisenä.

TimeMill Oy on 1.7.2010 alkaen TDC Oy Finlandin tytäryhtiö.

Lisätiedot:

Petteri Nissinen, varatoimitusjohtaja
p. 050 994 2323

TimeMill Oy
Tommi Vilhunen
p. 045 657 6814

TDC on poikkeuksellinen tietoliikennekumppani. Muutamme rohkeasti pohjoismaisen ja paikallisen televiestinnän. Liikeideamme on tarjota paras data-, internet- ja puheliikenteen IP-pohjainen ratkaisu yrityksille, yhteisöille ja julkishallinnon organisaatioille suoraan ja yhdessä strategisten kumppaneiden kanssa. Yksilölliset viestintäratkaisut toteutetaan tukemaan ja kehittämään asiakasyritysten liiketoimintaa. TDC:llä on maayhtiöt kaikissa Pohjoismaissa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2009 noin 35,9 miljardia Tanskan kruunua eli noin 4,8 miljardia euroa ja henkilöstöä n. 13.000. TDC Customer Support on palkittu kaksi kertaa arvonimellä Vuoden HelpDesk. Palvelemme huumorilla ja sydämellä. Hoidamme asiat kerralla kuntoon. www.tdc.fi

TimeMill on videoviestintään erikoistunut palveluyritys. Toimiva ja helppokäyttöinen videoneuvottelupalvelu vaatii usean eri osa-alueen integroimista ja osaamista. Me teemme tämän kaiken asiakkaidemme puolesta. Yhdessä mietimme kuinka asiakkaamme pystyy parhaimmin hyödyntämään palvelua toiminnassaan. www.timemill.fi