TDC Oy siirtyi aidosti kiinteähintaisiin mobiililiittymiin ensimmäisenä Suomessa

TDC Oy siirtyi ainoana Suomessa aidosti kiinteähintaisiin mobiiliittymiin. Liittymiin ei sisälly lainkaan puheaika-, viesti- tai datasiirtorajoituksia. Lähitulevaisuudessa hinnoittelu laajenee kattamaan kaikki Pohjoismaat.

TDC Oy on aloittanut kiinteähintaisten mobiililiittymien myynnin Suomessa. Liittymän hintaan sisältyy rajoittamaton määrä puhetta, teksti- ja multimediaviestejä, videopuheluita ja dataa. Keskisuurille ja suurille yrityksille tarkoitetun liittymän kuukausihinnat alkavat 25 eurosta. Hintaan vaikuttavat halutut alaliittymätoiminnallisuudet, kuten mobiilivaihde.

”Tutkimustemme mukaan kiinteähintaisuus on yritysten eniten toivoma muutos mobiilimarkkinoilla. Kiinteähintaisilla liittymillä yritykset voivat helpommin ennakoida liiketoimintansa kustannuksia”, kertoo johtaja Pasi Mäki TDC:ltä. ”Tulevaisuudessa emme enää edes myy perinteisiä, minuuttiveloitukseen perustuvia mobiililiittymiä.”

Lähitulevaisuudessa käyttäjät voivat puhua kiinteään hintaan myös pohjoismaisten kollegoidensa kanssa. Myös pohjoismaissa matkustettaessa puhelut, viestit ja data kuuluvat kiinteään pakettiin.

Liittymäasiakkaita palvelee TDC:n jo kaksi kertaa parhaana asiakaspalveluna palkittu yritysasiakastuki.

Kiinteä hinta ei koske maksullisia numeroita tai viestejä eikä puhetta ulkomaille, tai käyttöä ulkomailla. Yrityspalvelunumeroista TDC:n omaa 030-numeroa lukuun ottamatta syntyneet kustannukset laskutetaan asiakkaalta. ”Yritysasiakkaidemme laskuista vain noin viisi prosenttia muodostuu 010- ja 020-numeroista”, kertoo Pasi Mäki.