TDC toimittaa NCC-yhtiöille kokonaisvaltaisen viestintäratkaisun

TDC toimittaa rakennuskonserni NCC:lle kokonaisvaltaisen viestintäratkaisun, joka sisältää yhtenäisen IP-pohjaisen alustan sekä palvelut mm. puhelunvälitykseen, mobiiliyhteyksiin ja contact center -toimintoihin.

"Viestintäratkaisun toimittaminen NCC:lle on merkittävä kauppa TDC:lle Suomessa. Sopimus on myös osoitus myyntimallimme toimivuudesta: Lähdimme valmiiden pakettien sijaan rakentamaan räätälöityä ratkaisua, joka mukautuu NCC:n tarpeisiin ja palvelee parhaiten juuri heidän liiketoimintaansa", sanoo TDC:n Sales Executive Antti Ohtonen.

Yritysasiakkaiden tietoliikennepalveluihin ja viestintäratkaisuihin keskittyvä TDC panostaa korkeatasoiseen asiakaspalveluun ja ratkaisujen kehittämiseen yhdessä asiakkaidensa kanssa.

"Pidimme TDC:n korkean asiakastyytyväisyyden taustalla olevaa asiakkuudenhoitomallia koko neuvottelujen ajan vahvasti esillä. Sen ansiosta NCC vakuuttui, että pystymme vastaamaan heidän tarpeisiinsa tavalla, joka tuo heille lisäarvoa koko yhteistyön ajan", TDC:n Antti Ohtonen kertoo.

Tuoreen EPSI Rating -tutkimuksen mukaan TDC on yritysten laajakaistaoperaattorien palvelujohtaja Suomessa jo neljättä vuotta peräkkäin. TDC on pystynyt kasvattamaan etumatkaa keskeisiin kilpailijoihinsa niin asiakkaidensa kokonaistyytyväisyydessä kuin sen keskeisissä osatekijöissä: mielikuvassa, teknisessä laadussa, palvelun laadussa ja hinta-laatu-suhteessa. Samaa vahvaa palveluasennetta ja osaamista hyödynnetään myös viestintäratkaisuissa.

Timo Levoranta, TDC

Puh. 050 994 2610, timo.levoranta@tdc.fi

Antti Ohtonen, TDC

Puh. 050 994 3247, antti.ohtonen@tdc.fi

Kari Kulotie, NCC Rakennus Oy

Puh. 050 5686 445,  kari.kulotie@ncc.fi

NCC on yksi pohjoismaiden johtavista rakennus- ja kiinteistökehitysyrityksistä. Sen vuosittainen liikevaihto on n. 6,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 18 000. NCC-yhtiöitä Suomessa ovat NCC Rakennus Oy, NCC Asuminen, NCC Property Development Oy ja NCC Roads Oy. NCC-yhtiöiden vuotuinen liikevaihto Suomessa on lähes miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 2900. www.ncc.fi

TDC. Yritysten operaattori, jolle palvelu on ykkösasia. Luotettavat data- ja viestintäratkaisut häivyttävät etäisyyksiä, tehostavat prosesseja ja kutistavat kuluja. Tavallisten työntekijöiden arkipäivään ne tuovat uutta joustavuutta. Suomen toiseksi suurimmaksi yritysverkkojen tarjoajaksi kasvanut TDC tarjoaa vahvan teknisen ja projektiosaamisen ohella markkinoiden parhaan asiakaskokemuksen. Palvelujohtajuudesta kertovat Suomen tyytyväisimmät yritysasiakkaat (EPSI Rating, laajakaistapalvelut, 2010, 2011, 2012 ja 2013). Pohjoismaisen TDC-konsernin liikevaihto oli vuonna 2012 noin 3,5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 9 400. Lisätietoa: www.tdc.fi.