Ensimmäinen uudistettu Teboil-asema pääkaupunkiseudulle

Teboil Itäväylän palvelukonsepti Helsingissä uudistuu. Uudistuksen myötä asemasta rakentuu lähialueen palvelukeskus, jonka ytimessä on syyskuun 4. päivänä avattava K-market. Lisäksi palvelukokonaisuuteen kuuluvat mm. uusi pikaruokakonsepti, parannetut huolto- ja varaosapalvelut sekä klo 24:ään pidentynyt aukioloaika.

Itäväylän K-kauppa on ensimmäinen Teboil-asemien yhteyteen avattava K-market pääkaupunkiseudulla. Kaiken kaikkiaan K-market tulee noin 70 Teboil-asemalle kahden seuraavan vuoden aikana. Tähän mennessä on avattu K-market neljälle Teboilin Hovi-asemille Hyvinkään Sveitsinhoviin, Lempäälän Pirkanhoviin, Heinolan Tähtihoviin ja Ilmajoen Rengonhoviin.

- Olen toiminut yrittäjänä Teboil Itäväylällä kymmenen vuoden ajan. Teemme merkittävää muutosta aseman sisäkauppaan. K-market tuo asiakkaillemme entistä laajemman valikoiman päivittäistavaroita ja myös arvostetut Pirkka-tuotteet. Muutoksen myötä toivotan myös uudet asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan, toteaa Teboil Itäväylän kauppias Pekka Haapalainen.

K-market-ruokakaupan lisäksi Teboil Itäväylä palvelee perinteisillä vahvoilla liiketoiminta-alueillaan. Kahvila-ravintolassa on tarjolla buffet-kotiruokaa ja à la carte-annoksia sekä uutuutena nyt myös Jokes-hampurilaisateriat. Aseman palvelukokonaisuuteen kuuluvat lisäksi Teboil-Autoasi -huoltokeskus, Bilia-lähihuoltopiste, Scandia Rent autonvuokraus, autopesupalvelut ja Veikkaus. Asemalla otetaan vastaan myös ongelmajätteitä.

- Uudistuksen myötä Teboil Itäväylästä tulee merkittävä lähipalvelukeskus, josta saa lähes kaiken jokapäiväisen tarvittavan yömyöhään. Lisäetuna annamme vielä täydet K-Plussa-pisteet kaikista ostoksista Veikkausta lukuun ottamatta – myös polttoaineista. Ammattitaitoisen kauppiaan, palveluhenkisen henkilökunnan ja pidennettyjen aukioloaikojen ansiosta pystymme aina takaamaan asiakkaillemme korkealaatuisen asiakaspalvelun, linjaa Teboilin huoltamoliiketoiminnan johtaja Ari Rajala.

Teboil Itäväylä on avoinna arkisin kello 06-24 ja lauantaisin 07-24 sekä sunnuntaisin kello 08-24. Asemalla palvelee 14 hengen henkilökunta. Osoite: Linnavuorentie 30, 00950 Helsinki.

Lisätietoja:
Kauppias Pekka Haapalainen, puh. 0207 435340
Liiketoimintajohtaja Ari Rajala, Oy Teboil Ab, puh. 0400 723 561
Johtaja Ari Svensk, Ruokakesko Oy, puh. 050 5551652

Yrityksestä

Oy Teboil Ab on täyden palvelun öljytalo, joka harjoittaa öljy- ja energiatuotteiden markkinointia, myyntiä, jakelua ja huoltoasematoimintaa Suomessa. Teboilin omistaja on OAO Lukoil.