Teboil Rantahovi Närpiössä avaa uudistettuna

Teboil Rantahovin palvelukonsepti uudistuu. Aseman avajaisia vietetään perjantaina 13.2.2009.

Viime viikolla avattu uusi K-market laajentaa merkittävästi myymälän tuotevalikoimaa. K-marketin hyllyiltä löytyvät kaikki peruspäivittäistavarat, arvostetut Pirkka-tuotteet, yleisimmät autotarvikkeet ja voiteluaineet sekä lehdet, musiikki ja lahjatavarat.

Teboilin ja K-ryhmän välinen K-Plussa-yhteistyö laajeni marraskuussa koskemaan kaikkia Teboilin huolto- ja automaattiasemia. Niinpä Rantahovistakin saa K-Plussapisteitä niin myymälästä, kahvila-ravintolasta kuin polttoaineostoistakin.

K-market-ruokakaupan lisäksi Rantahovissa toimii uudistettu ja viihtyisä kahvila-ravintola. Monipuolisesta valikoimasta löytyy suolaisia ja makeita kahvileipiä ja lisäksi on tarjolla buffet-kotiruokaa ja à la carte -annoksia. Uutuutena listalta löytyvät nyt myös Jokes-hampurilaisateriat.

Rantahovin uudistuksen yhteydessä on pyritty huomioimaan niin paikallisten asukkaiden kuin tienkäyttäjienkin tarpeet.

- Kiireisessä elämänrytmissä huoltamo on vaivaton asiointipaikka. Uudistuksen myötä Teboil Rantahovista tulee merkittävä lähipalvelukeskus, josta saa lähes kaiken jokapäiväisen tarvittavan yömyöhään, sillä Teboil Rantahovi on auki 24 tuntia vuorokaudessa. Uskon, että Rantahovin aseman uudella palvelukonseptilla pystymme entistä paremmin vastaamaan asiakkaittemme odotuksiin, sanoo liiketoimintajohtaja Ari Rajala.

Teboilin verkostouudistus on tarkoitus saada valmiiksi vuoden 2012 loppuun mennessä. Tuolloin Teboil-verkostosta löytyy kaiken kaikkiaan noin 70 K-marketia ja noin 100 Rolls- tai Jokes-hampurilaisravintolaa.

Teboil Rantahovi palvelee 24 tuntia vuorokaudessa. Asema työllistää noin 20 henkilöä ja sen osoite on Närpiöntie 621, 64200 Närpiö.
Lisätietoja: Oy Teboil Ab, liiketoimintajohtaja Ari Rajala, puh. 0400 723 561