Eteläafrikkalainen Cell C -operaattori laajentaa palvelujaan Tecnotreen Reachability Expressin avulla

27.4.2015 klo 14.00

Eteläafrikkalainen mobiilioperaattori Cell C on valinnut Tecnotreen tavoitettavuuspalvelunsa ja automaattisen äänivalikkoalustansa (IVR) laajennuksen toimittajaksi. Tecnotreen Reachability Express -ratkaisun avulla Cell C voi tarjota asiakkailleen äänipohjaisia ja monikanavaisia viestintäpalveluja.

”Tavoitteenamme on pitää operaattoriasiakkaamme markkinoiden kehityksen terävimmässä kärjessä innovatiivisen teknologian avulla. On hienoa, että voimme auttaa Cell C:tä tarjoamaan omille asiakkailleen uusia palveluja optimoimalla heidän äänipohjaiset ja monikanavaiset viestintäpalvelunsa. Kun käytössä on monta viestikanavaa, tavoitettavuuspalvelu todellakin tavoittaa kaikki vastaanottajat”, sanoo Tecnotreen Euroopan ja Amerikan alueiden johtaja Ilkka Aura.

”Asiakassuhteet ovat keskeisellä sijalla Cell C:n toiminnassa. Pystymme nyt laajentamaan tuotteidemme asiakaskeskeisiä ominaisuuksia vastaamaan asiakkaidemme muuttuvia viestintätarpeita. Tecnotreen Reachability Express -alustan avulla voimme julkaista innovatiivisia palveluja, jotka kiinnostavat ja hyödyttävät asiakkaitamme”, sanoo Cell C:n tietohallintojohtaja Maria Pienaar.

Toni Stubin, Netprofile Finland, 040 865 6560,
toni@netprofile.fi

NASDAQ OMX Helsinki Ltd

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com