Omien osakkeiden luovuttaminen

28.4.2014 klo 17.25

Tecnotreen Oyj:n hallitus päätti 26.10.2011 osakepohjaisen kannustinjärjestelmän perustamisesta konsernin avainhenkilöille. Järjestelmän tarkoituksena on yhdistää omistajien ja avainhenkilöiden tavoitteet yhtiön arvon nostamiseksi sekä sitouttaa avainhenkilöt yhtiöön ja tarjota heille kilpailukykyinen palkkiojärjestelmä.

Toteuttaakseen osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaiset osakeallokaatiot vuodelta 2013 Tecnotreen hallitus on päättänyt luovuttaa yhtiön osakepohjaisen kannustinjärjestelmän piiriin kuuluville konsernin kolmelle avainhenkilölle vastikkeetta yhteensä 64.704 kappaletta yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Osakkeiden siirtopäivä on viimeistään 15.5.2014.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa ei ole omia osakkeita.

Tuomas Wegelius
talousjohtaja
puh. (09) 8047 8650

NASDAQ OMX Helsinki Oy