Tecnotree allekirjoitti 8,2 miljoonan euron arvoisen kolmivuotisen ylläpito- ja palvelusopimuksen Lähi-idän johtavan operaattorin kanssa

25.4.2017 klo 14.30

Tecnotree on tänään ilmoittanut allekirjoittaneensa avainasiakkaansa kanssa sopimuksen Tecnotreen tuotteisiin liittyvistä ylläpitopalveluista ja niihin kytkeytyvistä ratkaisuista vuosille 2017-2019. Sopimuksen arvo on 8,2 miljoonaa euroa.

“Me Tecnotreellä olemme innostuneita mahdollisuudesta jatkaa pitkäaikaista suhdettamme tämän tärkeän asiakkaan kanssa”, sanoo Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander. “Sopimus on jälleen uusi osoitus vahvuudestamme ja kyvystämme tukea hyvin laajan asiakaskunnan omaavia operaattoreita ylläpitopalveluiden alueella, ja se luo vahvan pohjan yhteistyön jatkamiselle arvokkaan asiakkaamme kanssa.”

Asiakas on markkinoidensa johtava palveluntarjoaja, jolla on 47 miljoonaa tilaajaa. Ylläpitopalvelut toimitetaan osana olemassa olevaa liiketoimintaa.
Palveluja toimitetaan sellaisille Tecnotreen tuotteille kuin Tecnotree Unified Product Catalogue, Customer Lifecycle Management, Convergent Billing, Wholesale Billing sekä Tecnotree Loyalty and Campaign Management -järjestelmälle.

Lisätietoja sijoittajille ja medialle:
Björn Wigforss
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
puh. +358407649439

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V.
Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.