Tecnotree aloittaa palvelujen kehittämisyhteistyön iranilaisen avainoperaattorin kanssa

9.7.2018 klo 13.30

Sopimus on Tecnotreelle merkittävä, sillä sen arvo on 1,9 miljoonaa US-dollaria ja se vahvistaa jo vakiintunutta yhteistyösuhdetta iranilaisen avainasiakkaan kanssa. Kyseinen asiakas on käyttänyt Tecnotreen liiketoiminnan tukijärjestelmän kaikkia 18:aa tuotetta ja on sitoutunut käyttämään Tecnotreen johtavia Digital BSS 3.0 tuotteita muuntaessaan toimintojaan digitaaliseksi.

"Asiakkaamme on alueella tunnettu innovaattori. Läheinen yhteistyösuhde Tecnotreen kanssa auttaa heitä viemään innovatiivisuutta eteenpäin ja tuomaan uusia digitaalisia kokemuksia heidän tilaajilleen", sanoo Padma Ravichander, Tecnotreen toimitusjohtaja. "Hiljattain käyttöön otettu datapakettien reaaliaikainen tilaushallinta on parantanut heidän tilaajiensa asiakaskokemuksia, ja olimme ilolla mukana siinä toiminnassa."

Palvelujen kehittäminen yhdessä merkitsee sitä, että Tecnotreen liiketoiminnan analyytikot ja tuotantotiimit tulevat olemaan päivittäin tiiviissä yhteistyössä asiakasoperaattorin yrityskäyttäjien kanssa auttaen heitä saavuttamaan kilpailuetua nopeuttamalla uusien palveluiden tuomista markkinoille, mikä tuo asiakkaan liiketoimintaan heti näkyvää hyötyä.

Lisätietoja:

Padma Ravichander, toimitusjohtaja, puhelin +97 15 641 414 20

NASDAQ Helsinki Oy

Suomalainen Tecnotree Oyj on kotimaisten ja kansainvälisten teleoperaattoreiden käyttämien tuki- ja asiakaspalveluratkaisujen toimittaja. Yhtiö myy ja markkinoi tuotteitaan ja palvelujaan sekä oman maailmanlaajuisen organisaationsa että globaalien ja paikallisten yhteistyökumppaniensa kautta. Tecnotree on perustettu vuonna 1978 nimellä Tecnomen ja listattu Nasdaq Helsinki –pörssiin ja sen kaupankäyntitunnus on TEM1V. Tecnotreen liikevaihto vuonna 2017 oli 55,1 MEUR ja se työllistää n. 600 henkilöä.