Tecnotree julkistaa kaksi uutta innovatiivista tuotetta operaattoreiden digitaalisen liiketoiminnan vauhdittamiseksi

Operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja Tecnotree julkisti tänään kaksi uutta tuotetta, jotka ovat Tecnotree Digital Marketplace ja Tecnotree Partner Lifecycle Management.

Tecnotree Digital Marketplace (DMP) tarjoaa operaattoreille uusia mahdollisuuksia toimittaa asiakkaita koukuttavia, huippuluokan digitaalisia palvelujen osto- ja käyttöönottokokemuksia. Nämä auttavat operaattoreita kehittämään asiakassuhteita ja kasvattamaan liikevaihtoa. Yhdessä aiemmin tänä vuonna julkistetun Tecnotree My Life Dashboardin kanssa se tarjoaa intuitiivisen ja kokonaisvaltaisen digitaalisen kokemuksen: Käyttäjät voivat helposti löytää, ostaa ja hallinnoida tilauksiaan yhden käyttöliittymän kautta. Operaattorin omalla brändillä toteutetusta DMP-ratkaisusta voi rakentaa houkuttelevan kokonaisuuden, josta asiakas löytää häntä kiinnostavia ja hänen tarpeitaan vastaavia tarjouksia, paikallista sisältöä, palveluita ja sovelluksia.

Tecnotree Partner Lifecycle Management (PLM) on kokonaisratkaisu partnereiden omatoimiselle yhteistyön käynnistämiselle sekä sen validoimiselle ja hallinnalle. Ratkaisu auttaa operaattoreita kasvattamaan liiketoimintaansa ja luomaan partneriekosysteemi. Tätä edistäviä ominaisuuksia ovat yhteistyökumppanien kätevä rekisteröitymismahdollisuus, operaattorin tekemä validointi, yhteistyökumppanien tuotteiden ja tarjonnan hallinta sekä partneriraportit, joihin on koottu partnerisuhteeseen liittyvät ajantasaiset tiedot ja sopimukset.

“Tecnotree keskittyy toteuttamaan strategiaansa: autamme asiakkaitamme kasvamaan todellisiksi tulevaisuuden digioperaattoreiksi. Digital Marketplace- ja Partner Lifecycle Management -tuotteet yhdessä BSS Lite- ja Enterprise Suites -ratkaisujen kanssa tarjoavat operaattoreille ketterän IT-järjestelmän, jota ne tarvitsevat menestyäkseen yhä kiristyvässä kilpailussa digitaalisessa ympäristössä”, sanoo Tecnotreen teknologiajohtaja Indrajit Chaudhuri. “Tecnotreen ratkaisu yksinkertaistaa käyttökokemusta eri digikanavissa ja antaa operaattoreiden asiakkaille mahdollisuuden ottaa haltuun digitaalinen elämänsä. Tämä auttaa kehittämään asiakaskokemusta ja lisäämään asiakassuhteen kokonaisarvoa. Ratkaisu on myös hyvin kustannustehokas ja mahdollistaa uusia liiketoimintamalleja liikevaihdon kasvattamiseen digitaalisessa maailmassa.”

Tecnotree esittelee uusia tuotteitaan TM Forum Live! -tapahtumassa Nizzassa 15.-18.5.

Lisätiedot:
Björn Wigforss, markkinointi- ja viestintäjohtaja, P. 040 764 9439

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.