Tecnotree käynnisti Omantel-operaattorin digitaalisen transformaation

30.6.2016 klo 12.30

Tecnotree on aloittanut Omantel-teleoperaattorin asiakkaiden siirtämisen Agility Convergent Billing Platform -laskutusjärjestelmään, mikä viimeistelee Omantelin digitaalisen transformaation ensimmäisen vaiheen. Lähi-idän johtaviin operaattoreihin kuuluva Omantel valitsi Tecnotreen teknologiakumppanikseen transformaatiossa kasvattaakseen liikevaihtoaan ja parantaakseen kannattavuuttaan. Yrityksen strategiana on tarjota asiakkailleen sekä laajin palveluvalikoima että kattavin verkko.

Ratkaisu tuo Omantelille yhtenäisen laskutusnäkymän kaikista yrityksen liiketoiminnoista. Tämä vähentää merkittävästi sekä laskutukseen kuluvaa aikaa että käyttökustannuksia. Uuden järjestelmän ansiosta Omantel pystyy toimittamaan ketterämmin digitaalisia palveluja, tarjoamaan personoituja tuotepaketteja ja luomaan kestävää kilpailuetua muihin operaattoreihin verrattuna.

”Asiakkaamme haluavat yhä enemmän yhtenäisiä ja personoituja palveluja, jotka auttavat heitä parantamaan tuottavuuttaan ja maksimoimaan digitaalisista palveluista saamansa liikevaihdon”, sanoo Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander. ”Agility-laskutusjärjestelmä antaa Omantelille työkalut parempien yhtenäisten palvelu-, veloitus-, laskutus- ja maksupalvelujen tukemiseen. Lisäksi järjestelmä tehostaa yrityksen toimintoja, samalla kun asiakkaille tarjotaan rikkaampi käyttökokemus.”

Padma Ravichander
puhelin  +97 15 6414 1420

NASDAQ Helsinki

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on noin 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti noin 90 operaattoria noin 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ Helsinki päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com