Tecnotree kolmatta vuotta peräkkäin Gartnerin Magic Quadrant -nelikentässä

5.11.2013

Teleoperaattorien it-ratkaisutoimittaja Tecnotree on jo kolmantena vuonna peräkkäin mukana Gartnerin Integrated Revenue and Customer Management (IRCM) for Communications Service Providers (CSPs) Magic Quadrant -nelikenttäraportissa1.

Gartner ennustaa, että maailmanlaajuiset integroitujen laskutus- ja asiakaspalveluratkaisujen markkinat kasvavat vuoden 2013 18 miljardista Yhdysvaltain dollarista  yli 20 miljardiin dollariin vuonna 2017. Magic Quadrant -raportissa arvioidaan toimijoita ja näiden tarjoamia kattavia ratkaisuja laskutukseen, veloitukseen, asiakaspalveluun, hinnoitteluun, kumppanisuhteiden hallintaan, itsepalveluun ja analytiikkaan.

Teleoperaattorit joutuvat jatkuvasti parantamaan liiketoiminnan tukijärjestelmiää (BSS), jotta ne voisivat vastata muuttuviin digitaalisiin palveluvaatimuksiin ja kasvavaan asiakaskysyntään. Tecnotreellä on vahva innovaatiostrategia. Se investoi ratkaisuihin, jotka tukevat digitaalisten palveluiden kauppaa ja mahdollistavat sekä palvelujen paketoinnin että tarjoaman räätälöinnin. Tecnotreen tuella teleoperaattorit voivat kasvattaa asiakkuuksiensa arvoa niiden elinkaarten aikana hyödyntämällä analytiikkaa ja kokonaisvaltaisia asiakaspalveluratkaisuja.

“Jatkuvana tavoitteenamme on parantaa ja virtaviivaistaa teleoperaattoreiden prosesseja. Panostamme sekä tarjoamaamme kehittämiseen että asiakasprojektiemme läpiviemiseen niiden käynnistysvaiheesta aina toteutuksen jälkeiseen tukeen asti. Tecnotreen asema Gartnerin Magic Quadrant –nelikentässä  on mielestämme osoitus pitkäjänteisestä omistautumisesta yhteistyölle asiakkaidemme kanssa sekä tälle alueelle tekemistämme investoinneista”, sanoo Tecnotreen kaupallinen johtaja Ilkka Aura.

1Gartnerin “Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for CSPs”, julkaistu 17. lokakuuta 2013, Norbert J. Scholz, Kamlesh Bhatia, Jouni Forsman.

Lisätietoja
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Jakelu
NASDAQ OMX Helsinki Oy