Tecnotree on vastaanottanut toimeenpanomääräyksen delhiläiseltä tuomioistuimelta

18.10.2011 klo 12.10

Tecnotreen hallitus on vastaanottanut delhiläiseltä tuomioistuimelta (Delhi High Court) toimeenpanomääräyksen, jossa Tecnotreen hallituksen jäsen Atul Chopra väittää, että Tecnotree ei ole noudattanut sovintosopimusta, mikä solmittiin Atul Chopran kanssa 21.2.2011. Toimeenpanomääräys on annettu kuulematta Tecnotreetä.

Tecnotree kiistää esitetyt väitteet ja on aloittanut oikeudelliset toimenpiteet suojellakseen oikeuksiaan.

Ilkka Raiskinen, hallituksen varapuheenjohtaja, p.045 311 3113

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen sekä asiakkuudenhallinta- ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen toimittajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 120 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteess www.tecnotree.com .

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.