TECNOTREE SAI 4,1 MILJOONAN DOLLARIN TILAUKSET LATINALAISESTA AMERIKASTA

29.6.2011 klo 8.30

Tecnotree on saanut 4,1 miljoonan Yhdysvaltain dollarin tilaukset Tecnotree Agility™ Real-Time Convergent Charging –tuotteeseen pohjautuvan ratkaisun toimittamisesta Latinalaisesta Amerikasta. Ratkaisun avulla operaattoriasiakkaamme voi tarjota aiempaa joustavammin yrityskäyttöön suunnattuja puhe- ja datapalvelupaketteja (kuten VPN) sekä yrityskohtaisia hinnoittelumalleja. Yrityskäyttäjillä on tyypillisesti kuluttajia suuremmat liikennevolyymit, ja ratkaisun avulla asiakkaamme parantaa palveluansa tässä liiketoiminnan tuloksellisuuden kannalta tärkeässä segmentissä.

”Olemme korostaneet integroidun veloituksen merkitystä operaattorin kehittyessä kohti laajaa eri palveluja yhdistävää digitaalista markkinapaikkaa, myös yritysasiakkaiden osalta. Tämän uuden, tärkeän sopimuksen myötä vakuutumme, että myös asiakkaamme näkevät toimialan kehityssuunnan samalla tavalla”, sanoo Oscar Fernandez, Tecnotreen Latinalaisen Amerikan aluejohtaja.

Tecnotree AgilityTM –tuoteperhe jakaantuu kolmeen tuotelinjaan: Revenue, Customer ja Value, joilla televiestintäpalveluiden tarjoajat voivat kehittää liiketoimintaansa kohti digitaalista markkinapaikkaa. Revenue tuotelinja kattaa modulaariset, integroidut hinnoittelu-, laskutus- ja jakelunhallintasovellukset. Customer tuotelinja koostuu tuotteista, joilla hallinnoidaan palveluiden aktivointi, asiakastuki, tuotehallinta sekä markkinointi asiakkaan elinkaaren eri vaiheissa. Value sisältää viestintä-, media- ja viihdepalvelusovellukset sekä palvelualustat.

Kaj Hagros

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, p. 040 849 1749

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 120 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com