Tecnotree sai 4,6 miljoonan dollarin tilauksen uudelta operaattoriasiakkaalta Afrikasta

27.12.2012 klo 08.30

Tecnotree on saanut 4,6 miljoonan Yhdysvaltain dollarin arvoisen tilauksen uudelta operaattoriasiakkaalta Afrikasta. Tecnotree toimittaa puhepostiratkaisun, joka perustuu Tecnotree Agility TM Messaging -tuoteperheeseen. Toimituksen arvioidaan valmistuvan kuuden kuukauden kuluessa.

Stavros Vougas, Tecnotreen Lähi-Idän ja Afrikan aluejohtaja kommentoi kauppaa: ”Tecnotree on tyytyväinen asemaansa tällä alueella. Telekommunikaatiopalvelut ovat Afrikassa vahvassa kasvussa, ja meillä on laajana ratkaisutoimittajana ihanteellinen asema auttaa operaattoreita vastaamaan kysyntään. Tämän tärkeän tilauksen myötä palvelemme jo 30 teleoperaattoria Afrikan mantereella”.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, puh. 040 849 1749
Ingrid Peura, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Jakelu
NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin. Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.