• Tecnotree/

Tecnotree siirtää varsinaisen yhtiökokouksen ajankohtaa jatammi-maaliskuun lyhyen katsauksen julkaisua

08.03.2018 klo 08:15

Tecnotree siirtää varsinaisen yhtiökokouksen ajankohtaa ja tammi-maaliskuun lyhyen katsauksen julkaisua

Tecnotree Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään 30.5.2018. Yhtiö ilmoitti aikaisemmin ajankohdaksi 26.4.2018.

Yhtiön tammi-maaliskuun lyhyt katsaus julkaistaan 28.5.2018, kun yhtiö aiemmin ilmoitti julkaisupäiväksi 26.4.2018. Yhtiön vuosikertomus julkaistaan viikolla 17/2018.

Kirsti Parvi, talousjohtaja, 050 517 4569

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.