Tecnotree siirtää vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen julkaistavaksi 31.3.2017

17.02.2017 klo 16.00

Tecnotree siirtää vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen julkaistavaksi 31.3.2017

Tecnotreen aikaisemmin ilmoittamaan kustannussäästöohjelmaan liittyvien organisaatiossa tapahtuneiden ja edelleen meneillään olevien muutosten vuoksi vuoden 2016 tilinpäätöksen valmistuminen vie arvioitua pidemmän ajan.

Tecnotree Oyj siirtää  tilinpäätöstiedotteen ja tilinpäätöksen julkaisemista sekä varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltua ajankohtaa.

Tecnotree Oyj ilmoitti 25.1.2017 julkaisevansa vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteensa 24.2.2017 ja vuoden 2016 vuosikertomuksen 8.3.2017.

Vuoden 2016 tilinpäätöstiedote julkaistaan 31.3.2017. Vuoden 2016 vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen julkaistaan viikolla 15.

Varsinainen yhtiökokous oli ilmoitettu pidettäväksi 29.3.2017 ja se siirretään pidettäväksi myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Kirsti Parvi, talousjohtaja,p. 050 517 4569

Jakelu

Tecnotree on kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan teleoperaattoreille ja muille toimijoille. Tecnotree auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkaa Tecnotree Agility™ -tuotteiden avulla. Yhdessä asiakkaidensa kanssa Tecnotreen tavoitteena on auttaa kuluttajia hallitsemaan digitaalista elämäänsä paremmin.

Tecnotreen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V.
Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.