• Tecnotree/

Tecnotree solminut 4,2 miljoonan dollarin arvosta palvelusopimuksia Latinalaisessa Amerikassa

28.4.2015, klo 14.00

Operaattorien IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on solminut ylläpito- ja tukipalvelusopimuksia latinalaisamerikkalaisen operaattoriryhmän kanssa. Sopimusten arvo on 4,2 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Vuositasolla sopimusten arvo on 12,5 miljoonaa dollaria.

Sopimukseen sisältyy perinteisen ohjelmistojen tukipalvelun lisäksi tuotteistettuja sovellushallintapalveluja kuten järjestelmänhallinta, konsultointi, versionhallinta, tietokantojen hallinta ja palvelun laadun valvonta.

Tecnotreen Euroopan ja Amerikoiden aluejohtaja Ilkka Aura sanoo: “Nyt solmittu sopimus osoittaa oikeaksi Tecnotreen strategian, jossa haetaan kasvua laajentamalla ratkaisujemme ja palvelujemme käyttöä avainasiakkaidemme parissa. Sopimukset vahvistavat myös pitkäaikaista suhdettamme Latinalaisen Amerikan johtavan operaattoriryhmän kanssa 12 eri maassa.”

Ilkka Aura, aluejohtaja, Eurooppa ja Amerikat

NASDAQ OMX Helsinki Ltd

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on noin 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa