• Tecnotree/

TECNOTREE SOLMINUT SOPIMUKSEN VIESTINTÄPALVELUJÄRJESTELMÄN TOIMITTAMISESTA MERKITTÄVÄLLE OPERAATTORILLE AASIAN-TYYNENMEREN ALUEELLA

19.4.2011 klo 8.30

Tecnotree on voittanut pitkäaikaisen viestintäpalvelujen toimitussopimuksen johtavalta matkapuhelinoperaattorilta Aasia-Tyynenmeren alueella. Toimitettavan Tecnotree AgilityTM Messaging –ratkaisun avulla operaattori voi rikastaa tilaajien palvelukokemusta uuden sukupolven ääniviesteillä ja uusilla lisäarvopalveluilla kuten Visual Voice Mail ja Video Mail. Sopimuksen arvo on 2,7 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria.

”Me Tecnotreessä uskomme, että operaattorit voivat merkittävästi kasvattaa liketoimintansa kokonaisarvoa panostamalla olemassa olevien asiakassuhteiden kehittämiseen. Esimerkiksi puhepalveluja rikastamalla voi tulevaisuudessakin tehdä erinomaista tulosta. Olemme sitoutuneita jatkossakin innovoimaan, kehittämaan ja tukemaan monipuolisia viestintäpalveluratkaisuja, jotka vastaavat kysyntään johtavilta operaattoreilta ympäri maailman,” Tecnotree-konsernin toimitusjohtaja Kaj Hagros sanoo.

Tecnotree AgilityTM –tuoteperhe jakaantuu kolmeen tuotelinjaan: Revenue, Customer ja Value, joilla televiestintäpalveluiden tarjoajat voivat kehittää liiketoimintaansa kohti digitaalista markkinapaikkaa. Revenue tuotelinja kattaa modulaariset, integroidut hinnoittelu-, laskutus- ja jakelunhallintasovellukset. Customer tuotelinja koostuu tuotteista, joilla hoidetaan palveluiden aktivointi, asiakastuki, tuotehallinta sekä asiakkaan elinkaaren hallinta. Value sisältää viestintä-, media- ja viihdepalvelusovellukset sekä palvelualustat.

Kaj Hagros

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, p. 040 849 1749

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 800 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com