Tecnotreelle 7 miljoonan dollarin tilaus Keski-Amerikasta

19.8.2014 klo 17.20

Teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja Tecnotree on saanut 7 miljoonan Yhdysvaltain dollarin tilauksen merkittävältä latinalaisamerikkalaiselta operaattoriryhmältä. Tilaus sisältää sekä päivityksiä että laajennuksia jo toimitettuihin laitteistoihin ja Tecnotree AgilityTM Convergent Charging -ratkaisuun Costa Ricassa, El Salvadorissa, Guatemalassa, Hondurasissa ja Nicaraguassa. Toimitukset alkavat välittömästi ja jatkuvat vuoden 2014 loppuun saakka.

“Keski-Amerikassa digitaalisen sisällön ja datapalveluiden kysyntä kasvaa voimakkaasti sekä ennakkomaksu- että laskutusasiakkaiden parissa. Alueen teleoperaattorit päivittävät nyt olemassa olevia liiketoiminnan tukijärjestelmiään ja rakentavat uusia teknologioita, kuten LTE-verkot, saadakseen osansa käynnissä olevasta kasvusta. Meille on kunnia-asia olla mukana tukemassa asiakkaidemme kasvupyrkimyksiä toimittamalla nopeasti kasvun vaatimat päivitykset ja laajennukset”, kertoo Oscar Fernandez, Tecnotreen Latinalaisen Amerikan aluejohtaja.

Ilkka Raiskinen, toimitusjohtaja, puh. 045 311 3113
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, puh. 040 865 6560, info@netprofile.fi

Jakelu
NASDAQ OMX Helsinki Ltd
Tärkeimmät tiedotusvälineet

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1000 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.