• Tecnotree/

Tecnotreen sisällönhallinta- ja palvelujärjestelmät tehostavat afrikkalaisoperaattorin digitaalista strategiaa

31.5.2016 klo 8.30

Tecnotree toimittaa Airtel-konserniin kuuluvalle afrikkalaiselle EMTEL Mauritius -operaattorille laajennukset yrityksen tavoitettavuus- ja sisällönhalllinan alustoihin. Tämän ansiosta operaattori pystyy toimittamaan uusia viesti- ja puhepalveluja nopeasti asiakkailleen. Tecnotree auttaa EMTELiä terästämään digitaalista strategiaansa toimittamalla modernit sisällönhallinta- ja palvelualustat sekä tavoitettavuusjärjestelmän. Nämä päivitetyt ratkaisut pienentävät myös yrityksen palvelujen toimitus- ja ylläpitokustannuksia.

Sopimus tuo EMTELin mobilikäyttäjille entistä paremman tavoitettavuuden sekä laajemmat monikanavaiset viestintäpalvelut, mikä parantaa asiakaskokemusta. Tecnotreen älykäs sisällönhallinta- ja palvelualusta päivittää EMTELin vanhan puhepostijärjestelmän tuoreimpaan SIP-protokollan mukaiseen teknologiaan virtualisoidussa ympäristössä.

“Yritysten digitaalinen toimintaympäristö muuttuu nopeasti. Yksi Tecnotreen päätavoitteista on tarjota asiakkaillemme työkaluja parempien digitaalisten asiakaskokemusten tarjoamiseen”, sanoo Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander. “Yhteistyömme EMTELIN kanssa tuo heidän asiakkailleen aitoa tavoitettavuutta nykyaikaiseen teknologiaan perustuvien tehostettujen viestintäpalvelujen avulla”.

Vesa-Matti Pekkinen
Senior Director, Operations
Call Completion Business Unit
puhelin +358 40 550 7001