Loihdi saunasta raikkaan valkoinen Teknoksen uudella Satu Saunavahalla

Saunaa tehokkaasti suojaava Satu Saunavaha täydentää Teknoksen saunasuojasarjaa. Saunavahalla saunasta saa joko perinteisen puunvärisen, kuultavan harmaan tai trendikkään valkoisen.

Saunan puupintojen käsittelyyn tarkoitettu Satu Saunavaha on Teknoksen täsmätuote saunan kokonaisvaltaiseen huoltamiseen ja suojaamiseen. Katto- ja seinäpaneelien sekä lauteiden käsitteleminen vesiohenteista luonnonvahaa sisältävällä Satu Saunavahalla on helppoa.

– Satu Saunavaha muodostaa vahamaisen likaa ja vettä hylkivän, mutta hengittävän pinnan saunan puu- ja hirsipinnoille, tekninen asiantuntija Petri Sirviö Teknokselta sanoo.

Saunan käsittely Satu Saunavahalla suojaa uutta saunaa ja kohentaa vanhan saunan ilmeen hetkessä.

– Sadusta on saatavilla puun omaa värisävyä kauniisti syventävän värittömän vahan lisäksi paljon kysytyt kuultosävyt harmaa ja valkoinen, Sirviö kertoo.

Satu Saunavaha täydentää Teknoksen saunasuojasarjan, johon kuuluvat Satu Saunasuoja ja Satu Laudesuoja.

Satu Saunavaha

● Vesiohenteinen luonnonvahaa sisältävä suoja saunan puupinnoille.

● Soveltuu käsittelemättömille ja aiemmin puuvahalla käsitellyille puu- ja hirsipinnoille. Lisäksi vahalla voidaan käsitellä myös pesuhuoneen kattopaneelit.

● Rakennusmateriaalien puhtain sisäilmaluokitus M1.

● Sävyt: väritön, kuultoharmaa ja kuultovalkoinen

● Pakkauskoot: 0,45l, 0,9l

Lisätiedot:

petteri.tolonen@teknos.fi

markkinointi@teknos.fi

Seuraa meitä Uutishuoneessa: http://news.cision.com/fi/teknos

Löydät meidät myös Facebookista: https://www.facebook.com/teknos.fi

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto vuonna 2016 oli 307 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1600 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään käyttökohteiden ikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä. Lisätietoja www.teknos.com.