Nyt sisustetaan rouheasti – Teknoksen uudistuneella Kolibri Sand –koristepinnoitteella teet rapatunnäköisen seinän

Tänä vuonna trendikäs sisustus syntyy rouheista pinnoista ja erilaisten tyylien yhdistelmistä. Sisustukseen haetaan särmää teollisuudesta tutuista elementeistä, kuten kivestä, betonista ja muista karhean kauniista yksityiskohdista. Rouhean seinäpinnan luomiseen ei kuitenkaan tarvita laastia – pelkkä koristepinnoite riittää.

Teknoksen uudistuneella Kolibri Sand -koristepinnoitteella voi loihtia kotiin eläviä ja rouheita seinäpintoja helposti. Uudistuneella koristepinnoitteella on nyt myös uudistunut värikartta, jossa on 13 trendikästä tummaa, vaaleaa ja kirkasta sävyä.

– Kolibri Sand -koristepinnoitteella voi tehdä mitä erilaisimpia pintoja riippuen pinnoitteen sävystä ja käytettävästä tekniikasta.
Oikeastaan vain mielikuvitus on rajana, kertoo Teknoksen värisuunnittelija Taina Jyrkkärinne.

Rapattua pintaa muistuttavan seinän ei aina tarvitse olla harmaa tai valkoinen. Nyt on sallittua irrotella myös värikylläisimmillä sävyillä. Jyrkkärinteen mukaan erityisesti särmikäs oranssi, vihreä ja turkoosi ovat nyt koristepinnoitteessa trendikkäitä sävyjä.

– Siveltimellä, sienellä tai lastalla koristepinnoitetta levitettäessä kannattaa kokeilla myös pohjamaalin ja koristepinnoitteen eri väriyhdistelmiä. Kun pohjamaalin eri sävy hieman kuultaa pinnasta läpi, saadaan aikaan upea vaikutelma.

- Rosoisen tuntuinen ja näköinen seinä vaikkapa olohuoneessa on varma katseenvangitsija, jolla saadaan aikaan särmikäs ja yksilöllinen tunnelma, Jyrkkärinne vinkkaa.

Kolibri Sand –koristepinnoite:

·  Akrylaattidispersiopohjainen, kevyt koristepinnoite.

·  Tarkoitettu kuivien sisätilojen seinä- ja kattopintojen koristeluun, mutta kosteudenkesto riittää myös lievästi kosteiden tilojen kivipintojen pinnoittamiseen.

·  Soveltuu aikaisemmin maalatuille betoni-, rappaus-, tasoite-, tiili- ja rakennuslevypinnoille.

·  Täyshimmeä

·  Saatavilla 2,5 litran ja 8,3 litran pakkauksissa

·  Uusi värikartta sisältää 13 nimenomaan Kolibri Sandille valittua sävyä.

Tuotenäytteet koekuvauksiin, värikarttapyynnöt, kuvat ja lisätiedot tuotteesta:

Puh.

petteri.tolonen@teknos.fi

Löydät meidät nyt myös Facebookista: https://www.facebook.com/teknos.fi

Teknos on kansainvälinen maalivalmistaja, joka toimii yli 20 maassa Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Teknoksen liikevaihto vuonna 2016 oli 307 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1600 henkeä. Teknos on johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknos haluaa maailmamme kestävän pidempään tarjoamalla teknisesti edistyksellisiä pinnoiteratkaisuja suojaamaan pintoja ja pidentämään käyttökohteiden ikää. Yritys tekee tiiviistä yhteistyötä asiakkaidensa kanssa. Teknos on perustettu vuonna 1948, ja se on yksi Suomen suurimpia perheyrityksiä. Lisätietoja www.teknos.com.